Wijchert op Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wijchert Wit - WaarBenJij.nu Wijchert op Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wijchert Wit - WaarBenJij.nu

Wijchert op Curaçao

Door: Wijchert

Blijf op de hoogte en volg Wijchert

09 April 2016 | Curaçao, Willemstad

De eerst dagen:
Ja daar zit je dan. Zo'n 8000km verderop, terwijl iedereen die je kent op een oor ligt, 's avonds om 21 uur (mijn tijd) een eerste verslag te schrijven. Wees niet bang. Hij is heel kort. Heb net de site opgezet en gekoppeld aan Facebook, Extra adressen ingevoerd. Grote kans dat sommigen van jullie twee berichten krijgen. Het gaat goed. Wat ik kan en ga doen wordt langzaam duidelijker. Veel gaat hier op ze Curaçao's. Schrijf daar morgen meer over. Eerst maar eens kijken of dit werkt. Graag reacties dus. Stimuleert mij om er iets leuks van te maken.

Voor straks bij jullie, Bon Dia

Wijchert

• 09 April 2016 - 08:47

Petra Van Embden:

Leuk idee en veel succes!

• 09 April 2016 - 09:00

Bea Maassen:

Veel succes

• 09 April 2016 - 09:31

Cora Van Barneveld:

Heel veel succes en geniet ervan.

• 09 April 2016 - 10:44

Rob De Boer:

Maar wat ga je daar doen...?

• 09 April 2016 - 12:36

Jacques Reeuwijk:

Hey Wychert een goed idee. We gaan je volgen.

• 09 April 2016 - 14:36

René Kuiper:

vind ik leuk :-)

• 09 April 2016 - 14:46

Theo Lustig:

Ha Wijchert,
    Goed om van je te horen. Maak er een mooie tijd van en geniet ondertussen van het weer, het eiland en de mensen om je heen.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg.

• 09 April 2016 - 17:15

Wilmy:

Ga door,ga door

• 09 April 2016 - 19:03

Okke En Harry :

Nou, ik kan er in ieder geval bij, en kan ook mn emailadressen toevoegen. Nu jij zelf nog email adressen toevoegen. Zo te zien al n hele fan club.............

• 10 April 2016 - 00:29

Ada:

Ben benieuwd naar je verhaal!

• 11 April 2016 - 17:47

Jan Bakker:

Mooi man ondanks dat je zover weg zit, 8000 km ben je dan toch heel dichtbij.
    Succes met de job. Je zult aan de Antilianen moeten wennen, tenslotte kennen zij veel woorden maar de woorden die zij het meest roepen zijn: Poco, poco. (kalm aan)
    Dus Wijchert pas je daar maar bij aan want dat is de levensstijl en gewoonte, maar verder is het een prachtig eiland en een schitterende natuur. Naast het werken dus ook intens genieten.

Groeten, Jan

• 18 April 2016 - 18:27

Geert -Jan:

Hoi Wijchert

Ik ga je ook volgen, leuk

En.... succes !!